Word jij mijn volgende volger??

zondag 20 oktober 2013

Zinken emmer....

Hoi allemaal,

Welkom nieuwe volgers, ontzettend leuk dat jullie volger zijn geworden! SUPER!
Ik kocht afgelopen vrijdag een zinken emmer bij de kringloop, 
helemaal blij mee! Ik vind zink helemaal leuk, maar vooral ook stoer!
Ik deed er dennenappels enz in, legde er een paar oude schaatsen op, 
daar tussen zette ik een paar waxinelichtjes en helemaal blij met
een gezellig zinken emmertje! De steigerhouten ster zaagde Stefan voor
me uit, ook maakte hij nog wat andere dingen die laat ik jullie snel zien!
Allemaal nog een heel fijne zondagavond!
Tot snel!
Lieve groetjes Brenda






14 opmerkingen:

  1. Leuk emmertje!!!;-)....spijtig dat je hier niet zomaar stojgerhout kan kopen...ster is heel leuk daar bij....
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer leuk gedaan! Ideaal zo'n handige man ;-)! Ik ben benieuwd naar de andere dingen die hij maakte! Nog een fijne avond!

    lieve groetjes Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer en toch gezellig! Leuk, die ster, ik hou van sterren !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat is dit een leuk project
    lekker stoer en staat zo gezellig
    en wat te denken van zo'n handige man die de ster maakt
    ben benieuwd wat er nog meer komt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit zeg! Heel mooi plaatje zo bij elkaar. Wat zijn die schaatsen ook leuk om mee te decoreren hè? Hier ook een aantal paar in voorraad. Welkom ook als volger van mijn blog en de give away staat er inmiddels ook al zie ik. Ik vind het zo bijzonder, dat jullie als zussen allebei op je eigen en leuke manier bloggen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gemaakt, zo zie je maar dat je met oude spullen en dingen uit de natuur mooie dingen kunt maken. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit, zink is stoer en zo natuurlijk en rustig, ik hou er ook van !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke ster!!
    En dat emmertje staat ook super!
    X je zussie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een kei leuk idee Thamar!
    Gezellig zo'n emmer met kaarsjes er in maar blijf erbij als je ze aan steekt hoor want ook waxine lichtjes geven wel eens vlammetjes die flikkeren( en dan met de dennenappels) dat heeft mijn schoonbroer eens mee gemaakt. Voor hij het zag stond er iets in brand. Gelukkig was dat goed afgelopen....of klink ik nu betuttelend...sorry..
    Bij ons dus geen kaarsje aan als we er niet bij zitten.
    Gezellig om zo van die leuke dingen te maken en heerlijk stoer met dat zink!
    Je boft maar met die handige Stefan, ben benieuwd wat hij nog meer heeft gemaakt.
    Fijne week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel sfeervol!
    'k Begin de herfst steeds leuker te vinden!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Super leuk gemaakt,jij bent al echt in winterse sferen!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk gedaan! En errug handig zo'n man! ;-)

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. U maakt altijd zo een sfeervolle mooie dingen .
    echt leuk . heb me maar ineens volger gemaakt en kom wel regelmatig eens kijken .
    Groetjes ,
    Francisca

    http://kempischecreativiteit.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda