Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 19 november 2013

D.I.Y

Hoi allemaal,


Een glas warme thee, kachel op standje 'erg warm', koekjes binnen handbereik en
knutselen maar....
Afgelopen weekend kwam ik op deze site terecht shanty-2-chic en printte er een aantal banners uit, die ik vervolgens uitknipte en op kraft papier plakte om ze daarna aan de plankjes te hangen die Stefan vorige week voor mij heeft gemaakt.
De tekst XMAS heb ik ook maar alvast uitgeprint, erg leuk om af te wisselen....
Ik zou zeggen ga er snel eens een kijkje nemen, er staan zoveel leuke
dingen op de site van shanty-2-chic!!
 Lieve groetjes,
Brenda





10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Jammer dat ik weinig ruimte heb om het op te hangen anders zou ik dat zeker doen!

    Lieve groetjes, Anna laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Ga gelijk even een kijkje nemen.....
    Leuke plankjes! Wat heb jij toch een handige man.....
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Heb net ff een kijkje genomen op de site! Nice!!!!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, ik heb vorige week dezelfde banner gemaakt.. kijk hier maar eens : http://www.dinahcreatief.blogspot.nl/2013/11/alfabet-banner.html

    Leuk zijn ze wel ;-)

    groetjes dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk zus!
    Kan je die ook een keer voor mij/ons maken?
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt! Nog van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Sanne.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh hier hou ik wel van,super leuk gemaakt...
    Lieve groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat al in mijn favorieten. Thx voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda